Tendințe SEO, în 2022

La începutul fiecărui an, am creat un articol despre SEO și ce ar trebui implementat în website-urile noastre. În ultimii ani, tot ce este legat de SEO, s-a schimbat dramatic. Algoritmii motoarelor de căutare evoluează constant datorită inovației în tehnologiile de ultimă generație.

În toate articolele și documentațiile create de specialiștii noștri, discutăm despre motoare de căutare dar 90%, despre motorul de căutare Google. Schimbările în algoritmii Google, necesită curiozitatea și atenția dvs. nedivizată pe tot parcursul anului. Odată cu creșterea popularității căutărilor vocale bazate pe inteligența artificială, SEO este în continuă schimbare.

În anul 2022, din care deja a trecut o lună, este timpul să începeți să vă gândiți la ce tendințe SEO să vă așteptați. Specialiștii în marketing digital, agențiile de marketing și companiile SEO deopotrivă, vor trebui să fie pregătite pentru 2022, probabil mai mult decât oricând.

Din fericire pentru Dvs. am compilat unele dintre cele mai importante tehnici și strategii SEO, pentru a vă ajuta să fiți pregătit la ce va urma. Cu siguranță vor apărea modificări în algoritmii Google, dar este bine să ne conformăm măcar la cele de bază.

SEO și căutările vocale

Popularitatea căutărilor vocale continuă să crească și nu este de mirare pentru că mult mai ușor este să vorbești decât să scrii pe un telefon mobil. De fapt, se raportează că aproximativ 60% dintre consumatorii de internet folosesc căutarea vocală pentru a găsi informații despre afaceri locale sau naționale.

Dacă cumva nu știați, avem deja Google Assistant, Alexa și Siri care joacă un rol crucial în viața de zi cu zi a oamenilor. Mulți oameni folosesc acum un difuzor inteligent în casele lor și odată cu introducerea activării vocale în orice, de la televizoare la dispozitive medicale, este doar o chestiune de timp până când căutarea vocală devine forma principală de căutare.

Cu siguranță va exista o creștere în serviciile SEO, pentru optimizarea paginilor Web la căutările vocale. În 2022, compania noastră se va concentra pe servicii de marketing conversațional, traducerea conținutului scris în limbaj natural. Această schimbare a vocabularului ar putea fi, de asemenea, o oportunitate pentru unele mărci de a intra în legătură cu clienții lor la un nivel mai personal.

Cum se creează conținut conversațional

Căutarea vocală vă încurajează să creați conținut care are o natură mai conversațională, fără structură formală și mai puțin accent pe cuvintele cheie. Pentru a rămâne în fața acestei tendințe, este important să știi ce conținut conversațional există pe internet, astfel încât să poți veni cu ușurință cu idei noi pentru propriul tău website.

Un loc de început ar fi website-urile de întrebări și răspunsuri precum Reddit, care are o mulțime de resurse pentru a vă ajuta să începeți. De asemenea, lucruri precum Întrebările frecvente sau articolele explicative vor fi mai importante decât oricând, deoarece oamenii vor pune întrebări și se vor aștepta ca Google să ofere răspunsuri prin intermediul asistentului său vocal.

Cum punem acest lucru în acțiune

Ajustați-vă cuvintele cheie țintă pentru a răspunde mai mult la căutări specifice bazate pe conversații. Puteți și ar trebui chiar să transformați cuvintele cheie long tails în interogări. Veți putea apoi să modelați conținutul în funcție de răspunsul la astfel de întrebări, care ar putea fi sub forma unui articol de blog sau chiar a unei pagini de întrebări frecvente.

Nu uitați să includeți interogarea de căutare așa cum ați face-o în mod normal ca H1, H2 sau H3.

Accesibilitate, important pentru SEO

Acesta este un lucru pe care compania noastră s-a concentrat puternic în ultimii ani. Numărul persoanelor care au acces la internet este în creștere. Deci, a putea fi văzut și găsit de toată lumea – inclusiv de cei cu deficiențe de vedere sau alte dizabilități, va fi esențial.

Trebuie să ne asigurăm că produsele oferite, serviciile, conținutul, cromatica, etc. sunt accesibile persoanelor cu dizabilități. Acest lucru ne va ajuta în clasament și va oferi o experiență mai bună pentru clienți.

Concluzia este că, dacă doriți să vă clasați mai sus în rezultatele organice Google, aceasta este una dintre tendințele SEO cărora trebuie să le acordați o atenție deosebită. Trebuie să oferiți o experiență perfectă pentru persoanele cu dizabilități.

Cum rezolvăm aceste probleme?

Când vine vorba de accesibilitate, există o mulțime de lucruri pe care le puteți face. În mod normal, ar trebui să ne concentrăm pe următoarele:

  • Asigurați-vă că toate imaginile au etichete ALT, astfel încât să poată fi citite de crawlwre și cititoarele de ecran
  • Asigurați-vă că website-ul dvs. este compatibil cu WCAG . Aceasta înseamnă că îndeplinește un anumit nivel de cerințe de accesibilitate pentru persoanele cu dizabilități. Efectuarea unor mici ajustări ale contrastelor de culoare și adăugarea de subtitrări la videoclipuri ar putea fi un loc bun de început
  • Adăugați atribute ARIA pentru a vă asigura că cititorii de ecran pot citi text, widget-uri și multe altele.

Toate aceste teste se pot face pe https://web.dev/measure, un tool perfect oferit de Google și pe care noi îl folosim pentru testarea oricărui website.

Fragmentele și casetele de răspuns

În fragmentele prezentate, rezultatele căutării care apar în mod obișnuit în partea de sus a rezultatelor căutării organice Google, au mai multe forme, cum ar fi casetele de răspuns, împreună cu „Oamenii întreabă și”, pe care Google le consideră relevante pe baza interogărilor de căutare inițiale.

Scopul acestor casete fac parte dintr-un efort continuu depus de Google, pentru a răspunde la întrebări cât mai repede posibil și de a îmbunătăți experiența utilizatorului. În multe cazuri, elimină nevoia ca utilizatorul care efectuează căutarea să facă clic. Indiferent, aceasta este o oportunitate grozavă de a crește cota de afișări organice și de a fi privit ca o sursă autorizată și utilă.

Cum punem toate aceste lucruri în acțiune!

Tehnicile sugerate anterior pentru optimizarea căutării vocale pot fi aplicate și la fragmentele prezentate, deoarece cu siguranță răspundeți și la o interogare.

Deși nu există o modalitate tare și rapidă de a apărea în fragmentele prezentate, știm că Google preferă numerele, pașii și listele deopotrivă. De exemplu, ați căutat vreodată o rețetă pe Google? Dacă da, atunci probabil ați fi observat că ingredientele vă sunt prezentate într-o formă de listă clară și concisă.

Dacă aveți cifre și statistici interesante, atunci asigurați-vă că le includeți atunci când creați conținut conceput pentru a fi prezentat în fragmente bogate.

Optimizarea SEO, accelerarea website-ului

Îmbunătățiți-vă timpii de încărcare a paginilor pe mobile și desktop sau nu veți avea succes în mediul online. Deși nu este un secret că viteza paginii este una dintre cele mai importante tendințe SEO, în ultima vreme viteza de încărcare a paginii a devenit mai importantă decât oricând.

De fapt, recenta actualizare a algoritmului Google a făcut ca viteza de încărcare a paginii să fie un factor mult mai mare în clasament decât a fost cândva. Pentru a avea succes în optimizarea pentru fragmente recomandate, căutare vocală sau chiar pentru a apărea pe prima pagină, un site web cu încărcare rapidă vă va ajuta șansele.

Google dorește să returneze răspunsuri cât mai repede posibil, iar studiile au arătat că 1 din 4 utilizatori vor pleca de pe o pagină care se încarcă mai mult de 4 secunde. Ratele ridicate de respingere vă vor afecta serios reputația pe Google și veți pierde clienți.

În plus, în iulie 2018, Google a anunțat lumii că va folosi viteza de încărcare a paginii și în clasamentele de căutare pe mobil . Deci, nu este doar pentru căutările pe desktop.

Concluzia este următoarea – dacă website-ul dvs. se încarcă mai greu decât website-urile concurente pe aceeași conexiune la rețea, probabil că veți fi clasat mai jos și veți avea mai puțini vizitatori.

Haideți să găsim o rezolvare!

Pentru a vă îmbunătăți viteza paginii pe desktop și pe dispozitive mobile, va trebui mai întâi să înțelegeți bine cum funcționează website-ul dvs. Puteți folosi URL-ul de testare prezentat mai sus sau folosind PageSpeed ​​Insights, tot de la Google. Aici veți primi câteva recomandări de top pe care le puteți urma pentru a accelera website-ul Dvs.

În primul rând, asigurați-vă că urmați regulile Google pentru pagini web mai rapide. Aceasta include reducerea dimensiunii imaginilor și adăugarea de conținut la HTML folosind CSS sau Javascript în loc de limbaje server-side, cum ar fi PHP sau Python.

În al doilea rând, utilizați o rețea de livrare de conținut pentru a vă difuza conținutul website-ului dvs. de pe cel mai apropiat server de unde se află un utilizator. Aici facem referire la CDN-uri. Noi folosim CDN-uri instalate pe serverele noastre.

În al treilea rând, utilizați memorarea în cache pentru resurse statice, cum ar fi imaginile și fișierele CSS, astfel încât acestea să fie descărcate o singură dată – acest lucru va economisi lățime de bandă atât pentru dvs., cât și pentru utilizatori.

În cele din urmă, asigurați-vă că toate scripturile de pe website-ul dvs. sunt comprimate GZIP, deoarece pot ajuta cu până la 70% din diferența de viteză a paginii. Pentru testarea GZIP, puteți folosi acest URL – https://www.giftofspeed.com/gzip-test/.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Înapoi sus