Serviciile SEO

Serviciile SEO, sunt servicii aplicate de specialiști în domeniul SEO și au ca scop creșterea traficului organic. Aproximativ 90% din traficul web este din motoarele de căutare. Dacă doriți ca website-ul dvs. să fie găsit, trebuie să fiți indexat pe principalele motoare de căutare și să fiți clasat în poziții de top.

Nu este suficient să deții un website cu un design plăcut. Nimeni nu va ajunge pe website-ul Dvs., dacă nu veți avea o structură bună, conținut relevant și de calitate. Cu toate acestea, există multe website-uri axate pe teme și subiecte similare cu ale dvs. Motoarele de căutare trebuie să decidă ce website-uri vor enumera în pozițiile de top pentru o anumită interogare.

Implementarea celor mai bune practici SEO este esențială pentru a vă asigura că website-ul dvs. captează trafic organic pentru interogările de căutare relevante în motoarele de căutare.

Care sunt factorii SEO cei mai importanți în 2022?

SEO este important și trebuie făcut pentru a capta trafic organic. Mă veți întreba “Cum decide un motor de căutare cum să claseze exact website-urile?”. Răspunsul la aceasta este destul de complex, deoarece există sute de factori SEO de clasare. Vom enumera doar cei mai importanți factori de clasare pentru Dvs.

Conţinutul

Cu siguranță ați auzit expresia “conținutul este rege”! Pe mine mă plictisește această expresie dar este foarte adevărat atunci când discutăm despre SEO. La cel mai elementar nivel, motoarele de căutare doresc să “servească”, utilizatorilor cel mai relevant conținut posibil pentru interogarea lor.

Unul dintre motivele pentru care articolele Wikipedia sunt adesea clasate foarte bine este că tind să fie cuprinzătoare, relevante și demne de încredere. Motoarele de căutare vor analiza conținutul paginii, prospețimea conținutului și vor implementa algoritmi sofisticați pentru a înțelege dacă conținutul este relevant pentru cel care caută.

De exemplu, să presupunem că aveți un website care vinde haine de bărbați și puneți spre vânzare diverse modele și dimensiuni diferite. Veți dori să vă asigurați că aveți conținut pe website-ul dvs. care este în mod clar despre haine de bărbați. Aceasta ar putea include pagini cu produse pentru bărbați, dar și conținut despre istoria croitoriei, a materialelor folosite, istoria modei, etc.

Conținutul este elementul fundamental pentru a genera trafic organic către website-ul dvs.

Experiența utilizatorului (UX)

Foarte puțini dezvoltatori de website-uri pun accent pe experiența utilizatorului (UX). Este posibil să aveți un conținut excelent, dar dacă oferiți o experiență slabă, utilizatorii vor pleca și nu vor mai vizita website-ul dvs. Acesta este ceva ce motoarele de căutare încearcă să evite cu orice preț și prin urmare, plasează mai sus website-urile cu o experiență excelentă de utilizare. Deci, ce face o experiență excelentă pentru utilizator?

  • Viteza de încărcare în browser
  • Un website compatibil cu dispozitivele mobile
  • Navigare fără întreruperi
  • Fără fișiere audio care să pornească instant
  • Fără mesaje pop-up deranjante (aici vom putea discuta într-un articol viitor, despre modul în care se pot face excepții)

Utilizatorii trebuie să poată consuma rapid și ușor conținutul website-ului dvs. și să navigheze prin website-ul dvs. foarte ușor. Acest lucru a devenit deosebit de important, deoarece dispozitivele mobile sunt din ce în ce mai comune și acum reprezintă majoritatea traficului web.

Google este programat să lanseze o reactualizare a algoritmului său în 2022, pe baza experienței utilizatorului . Această considerație subapreciată de dezvoltare web este pe cale să obțină un mare impuls în importanță.

Ce spun inginerii Google:

Semnalul experienței paginii măsoară aspecte ale modului în care utilizatorii percep experiența interacțiunii cu o pagină web. Optimizarea pentru acești factori face web-ul mai încântător pentru utilizatorii de pe toate browserele și suprafețele web și ajută website-urile să evolueze spre așteptările utilizatorilor de pe dispozitivele mobile. Credem că acest lucru va contribui la succesul afacerii pe internet, pe măsură ce utilizatorii devin mai implicați și pot face tranzacții cu mai puțin efort.

Din punctul nostru de vedere, este foarte corect! Eu personal nu sunt bucuros când apare OLX, în poziții de top pentru diverse expresii și ajung pe pagini cu tot felul de produse de care nu sunt interesat. Adevărul este că investiția în SEO, pentru acest website este foarte mare dar, toate au o limită!

SEO tehnic sau optimizare SEO on-page

Există o oarecare suprapunere pentru SEO tehnic cu experiența utilizatorului și factorii tehnici de clasare. Acestea includ cele mai bune practici de dezvoltare web pentru a crește viteza de încărcare a paginii, dar și considerații privind optimizarea SEO a metadatelor și arhitectura website-ului.

De exemplu, optimizările metadatelor care îmbunătățesc ratele de clic pe paginile cu rezultatele organice, îmbunătățesc clasarea imaginilor sau chiar ajută la evidențierea conținutului dvs. în căutările vocale. Căutările vocale au început să fie folosite și în România, de ceva timp.

Valorile de feedback ale utilizatorilor

Motoarele de căutare se bazează, de asemenea, pe datele comportamentale pe care utilizatorii le lasă drept indicii în timp ce caută conținut. Aceasta poate include ratele de clic pentru o anumită interogare sau dacă un utilizator apasă foarte repede butonul înapoi după ce face clic pe un rezultat.

Acești factori de clasare nu sunt întotdeauna transparenți, iar profesioniștii web trebuie să se bazeze pe indiciile subtile pe care le lasă motoarele de căutare sau pe feedback-ul experților și angajaților motoarelor de căutare.

Backlink-uri sau servicii de Link Building

Un backlink este orice link care duce către website-ul Dvs. Motoarele de căutare analizează câte link-uri primește o anumită pagină și ce website trimite către aceasta. Dacă aveți conținut bun și oamenii îl consideră demn de încredere, relevant și cuprinzător, vor dori să creeze un link către dvs.

Cu toate acestea, motoarele de căutare se uită la calitatea link-urilor pentru a determina valoarea link-ului. Aici am discutat și am scris despre Trust Flow, un mod care măsoară calitatea link-urilor. De exemplu, dacă aveți un blog despre modă și linkuri de la website-uri din acest domeniu de activitate, motorul de căutare vă va vedea conținutul ca fiind important și relevant.

Cu toate acestea, dacă primiți link-uri de pe website-uri cu conținut care nu are legătură cu conținutul Dvs., acesta nu va fi considerat la fel de important. Există însă mici excepții pentru link-urile care vin de pe website-uri cu profil Marketing Online, SEO, Web Design, Advertoriale SEO, etc. Acestea pot prezenta diverse servicii către website-uri dezvoltate sau promovate.

Este important de remarcat că acest semnal de clasare a fost abuzat în trecut de website-uri care au profitat de algoritmi la momentul respectiv. Drept urmare, motoarele de căutare au lansat actualizări pentru a asigura integritatea rezultatelor organice. Asigurați-vă că verificați pe deplin integritatea și metodele furnizorilor care vă promit backlink-uri.

De ce sunt necesare serviciile SEO?

Este posibil să fiți tentat să ocoliți profesioniștii și să vă faceți propria optimizare pentru motoarele de căutare. Cu toate acestea, va fi foarte dificil să obțineți rezultate dacă aveți competitori cu autoritate. Un alt aspect este timpul și amploarea abilităților necesare pentru aplicarea serviciilor SEO cu succes. Un program de servicii SEO, necesită un amestec de alte servicii și de abilități diverse.

Ce tipuri de servicii SEO, există?

Există multe tipuri de servicii SEO, care pot fi adaptate nevoilor dvs. pentru afacerea online. În cele din urmă vă voi prezenta câteva servicii SEO, de bază care pot fi aplicate oricărui model de website.

Definirea obiectivului de promovare

Uneori, cel mai greu pas este să știi de unde să începi cu optimizarea și promovarea afacerii în mediul online. În cele din urmă, totul se va reduce la obiectivele Dvs. Dacă aveți un magazin online într-o nișă concentrată, obiectivul dvs. poate fi să creșteți gradul de conștientizare a mărcii și să creșteți atenția pe paginile dvs. de produse.

Pe de altă parte, dacă sunteți traducător de exemplu, obiectivul dvs. poate fi să creșteți clasamentele și traficul pentru interogările de căutare cu specific local. Experiența în SEO și digital marketing vă poate ghida prin acest proces și vă poate îndrepta programul în direcția corectă.

Audit SEO, analize tehnice

Auditurile SEO analizează toate componentele tehnice de pe website-ul dvs. care pot afecta modul în care un motor de căutare vă poate caracteriza pagina. Acest lucru se rezumă la câteva cerințe vitale și anume:

  • Accesibilitate crawlere: poate un crawler al unui motor de căutare să găsească și să acceseze conținutul de pe website-ul dvs.?
  • Indexabilitate – sunt paginile dvs. indexate în motoarele de căutare?
  • Experiența utilizatorului – paginile dvs. se încarcă rapid pe orice dispozitiv? Există ferestre pop-up?

Un audit SEO, testează toți factorii, inclusiv accesarea cu crawlere a website-ului dvs., analiza codului sursă și multe teste de diagnosticare. Există adesea mii de elemente de acțiune care ies din auditul unui website, dar un specialist SEO vă va ajuta să stabiliți priorități.

Strategia de cuvinte cheie

Este important să vă aliniați oferta de afaceri cu ceea ce caută oamenii în motoarele de căutare. Serviciile de strategie pentru cuvinte cheie necesită o înțelegere profundă a afacerii dvs. și a comportamentului utilizatorilor. Aceasta include analiza tendințelor lunare ale volumului de cuvinte cheie, analiza competitivă, analiza SERP și prioritizarea. Rezultatul final este o strategie de cuvinte cheie direcționată care oferă fundația succesului în SEO.

Analiză de conținut și strategie

Conținutul relevant și de calitate stabilește website-ul dvs. ca o autoritate și este necesar pentru a genera trafic organic și pentru creșterea în clasament. Strategia de conținut este de obicei bazată pe strategia dvs. de cuvinte cheie și include o analiză a decalajului de conținut. Este posibil să nu aveți conținut relevant sau de calitate pentru a vă poziționa foarte bine pentru cuvintele cheie vizate.

O analiză de conținut și o strategie vă vor oferi soluții către poziții mai bune. Pentru că avem peste 14 ani de experiență în acest domeniu de activitate, suntem capabili să dezvoltăm și să analizăm orice proiect online.

Optimizarea SEO on-page, partea tehnică

Acest serviciu optimizează viteza de încărcare în browser și conținutul pe care îl aveți deja pentru cuvintele cheie și temele pentru care doriți să vă clasați în top. Acțiunile includ actualizări ale titlurilor, adăugarea de cuvinte cheie vizate în textul paginilor, utilizarea de imagini captivante și optimizarea aspectului paginii pentru cromatică și design.

Promovare sau optimizare SEO off-page

Factorii de optimizare SEO off-page afectează de asemenea, clasamentul. Acestea includ numărul de backlink-uri direcționate către website-ul dvs. de la website-uri cu autoritate, optimizări în Google Business, gestionarea reputației,  îmbunătățirea conturilor pe rețelele sociale și adăugarea de advertoriale SEO.

Odată ce aveți conținut relevant și de calitate, optimizarea SEO off-page vă va ajuta să vă amplificați conținutul și în cele din urmă, să creșteți traficul organic.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Înapoi sus