Content marketing, adresarea intenției de căutare prin conținut. Crearea de conținut se rotește în jurul intenției de căutare a clienților.
Vă invităm să parcurgeți articolul nostru despre strategii de conținut dacă doriți să aflați și alte date în acest domeniu. Să descoperim mai multe despre acest subiect în articolul de blog special pregătit pentru dvs.!
Marketing-ul prin conținut ar trebui să se potrivească atât nevoilor cititorilor, cât și să contribuie la o performanță mai bună a afacerii dvs.
Aflați ce este canalul de marketing pentru conținut și cum vă poate ajuta să creați o strategie de conținut mai bună. Doar în acest mod puteți câștiga inima utilizatorilor pentru a vă spori rata de conversie!
Crearea de conținut s-a rotit întotdeauna în jurul intenției de căutare a utilizatorilor. La urma urmei, înțelegerea motivelor pentru care oamenii efectuează căutări specifice pe web facilitează satisfacerea cerințelor lor.
Este obișnuit ca întreprinderile să investească resurse semnificative în înțelegerea a ceea ce caută utilizatorii. Construiți un profil al obiectivului dvs. demografic și stabiliți care sunt așteptările lor.
În acest mod devine mult mai ușor să comercializați produse sau servicii către un anumit public țintă.
Pe măsură ce marketing-ul digital continuă să evolueze, Google recompensează din ce în ce mai mult website-urile cu clasamente superioare. Astfel, motorul de căutare poate răspunde nevoilor specifice ale consumatorilor.
Content marketing: de ce intenția de căutare este importantă pentru crearea de conținut
Intenția de căutare este motivul pentru care un utilizator efectuează o căutare în mediul online. Fiecare interogare de căutare are un scop.
Fie că este vorba de a afla o rezolvare pentru o problemă sau de a descoperi informații utile pe un anumit subiect.
Scopul principal al oricărei căutări este de a descoperi informațiile necesare pentru a răspunde la întrebări pe un subiect.
Această abordare diferă de strategiile de marketing de conținut anterioare. Acestea se concentrau mai mult pe optimizarea pentru un anumit cuvânt cheie.
Concentrarea pe optimizarea cuvintelor cheie poate duce la neglijarea de către creatorii de conținut a calității acestuia. Trebuie reținut faptul că, mai nou, calitatea a devenit un contribuitor mai important în clasamentul de optimizare SEO.
Atunci când clasează paginile, Google este mai preocupat de experiența utilizatorului. Motorul de căutare vrea să se asigurare că utilizatorii obțin cele mai bune rezultate posibile.
Companiile vor trebui să furnizeze informații valoroase care se potrivesc cuvintelor cheie. Însă, trebuie să fie implicat și utilizatorul printr-un conținut autentic, informativ și autoritar.
Alinierea intenției de căutare cu conținutul dvs. nu a fost niciodată mai importantă. Iată câteva dintre principalele stimulente pentru a face acest lucru:
Avantajele concentrării pe intenția de căutare în crearea de conținut
Iată câteva dintre principalele avantaje ale înțelegerii intenției de căutare în timpul campaniei dvs. SEO WordPress:
1. Satisfacerea nevoilor clienților
Potrivirea intenției de căutare cu crearea de conținut vă ajută să îndepliniți mai bine nevoile consumatorilor. Procedând astfel, puteți oferi acces la acele informații de care ei au nevoie.
Oamenii efectuează o căutare adresând o întrebare legată de produsul/serviciul pe care îl oferiți? Aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs. de a crea conținut care să răspundă la întrebările lor.
Conținutul va avea un rang mai ridicat dacă asociați intenția de căutare cu conținutul adresând interogări de căutare obișnuite.
2. Content marketing prin crearea unei surse unice și convenabile pentru consumatori
Concentrați-vă pe satisfacerea nevoilor consumatorilor din toată inima, într-o singură locație. Oamenii nu vor trebui niciodată să viziteze mai multe website-uri pentru a accesa informațiile de care au nevoie.
Când un potențial client rămâne pe website-ul dvs., acesta va rămâne implicat și va fi mai probabil să ia măsuri favorabile și să fie transformat într-un client plătitor.
Menținerea consumatorilor pe pagina dvs. nu numai că vă va îmbunătăți clasamentul SEO. În plus, vă va ajuta să obțineți clienți potențiali mai relevanți pentru afacerea în care vă aflați.
3. Stabilirea autorității
Potrivirea intenției de căutare cu conținutul vă va ajuta să deveniți o autoritate în domeniul dvs.
Veți stabili o prezență cunoscută atunci când publicul dvs. apreciază că știți cum să le răspundeți la întrebări. Aceasta este o oportunitate pentru a vă scoate în evidență expertiza pe un anumit subiect.
Când consumatorii au încredere în tine ca sursă informată, acea încredere va atrage mai mulți clienți potențiali. În cele din urmă, îți va îmbunătăți clasamentul SEO.
4. Sporiți gradul de conștientizare a mărcii
Când consumatorii petrec mai mult timp pe pagina dvs., vă vor cunoaște afacerea. Acesta este un mod excelent de a-ți crește prezența mărcii, pe măsură ce clienții se familiarizează și învață despre afacerea ta.
Procedând astfel, veți câștiga mai multe conversii. Familiarizarea cu marca dvs. duce la creșterea numărului de consumatori care vă aleg marca în locul concurenței.
Atragerea clienților potențiali este o componentă imensă a pâlniei de content marketing. Dar ce anume este aceasta și cum o puteți folosi pentru a obține rezultatele dorite din afaceri?
Ce este canalul de content marketing?
Canalul de content marketing este implementat pentru a ajuta consumatorii să navigheze în călătoria lor.
Procesul începe cu atragerea clienților potențiali, înainte de a-și îndruma experiența de la prima interacțiune până la conversia lor la un client plătitor.
În acest sens, pâlniile de vânzări și marketing prin conținut se susțin reciproc într-un mod interconectat. Pâlnia de marketing prin conținut acoperă trei etape principale:
- TOFU (top of the funnel) – atrage atenția;
- MOFU (middle of the funnel) – generează clienți potențiali;
- BOFU (bottom of the funnel) – conduce plățile.
Intenția de căutare este diferită în fiecare etapă. Asta înseamnă că al dvs. conținut trebuie să urmărească obiective diferite.
Ca agent de marketing, principalul dvs. obiectiv e să stabiliți ce conținut va satisface nevoile clienților în fiecare etapă specifică.
Canalul de vânzări și canalul de content marketing se susțin reciproc.
Structura unei pâlnii de content marketing
Obiectivul principal al oricărei strategii de marketing prin conținut este de a atrage un anumit public. De a-l implica și, în cele din urmă, de a încuraja rezultate definite.
Acesta este un mod excelent de a stimula acțiunea profitabilă a clienților.
Iată o schiță a ceea ce este necesar în fiecare etapă a pâlniei:
1. Etape ale pâlniei de marketing prin conținut: TOFU
La începutul călătoriei clienților, obiectivul dvs. principal este de a atrage atenția potențialilor clienți și să le prezentați brand-ul dvs.
O modalitate excelentă de a implica clienții potențiali este de a produce conținut specific. Acesta trebuie să abordeze probleme specifice, oferind valoare autentică, dovedind în același timp că sunteți un expert în domeniu.
Ar trebui să vă concentrați pe furnizarea de conținut educativ, informativ, care intrigă publicul țintă și atrage atenția asupra website-ului dvs. În această etapă, social media și e-mail marketing-ul sunt foarte eficiente.
2. Etape ale pâlniei de marketing prin conținut: MOFU
Pe măsură ce numărul persoanelor care interacționează cu conținutul dvs. crește, puteți profita de această ocazie. Oferiți o înțelegere și mai detaliată a modului în care funcționează soluția dvs.
Ghidurile de “instrucțiuni” reprezintă o modalitate eficientă de a genera noi clienți potențiali. În caz contrar, concentrați-vă pe oferirea de conținut ce transmite o imagine de ansamblu aprofundată asupra produsului/serviciilor pe care le oferiți.
Conținutul orientat spre produs este util pentru generarea de clienți potențiali. De exemplu, prezentări generale ale produselor, pagini de destinație și studii de caz.
Puteți încuraja consumatorii să ia măsuri favorabile cu conținutul adecvat. Aveți nevoie de o serie de materiale convingătoare care evidențiază utilitatea ofertelor dvs. de afaceri, apelând la advertoriale SEO.
3. Etape ale pâlniei de marketing prin conținut: BOFU
La sfârșitul pâlniei, conținutul dvs. ar trebui să vă poziționeze ca o marcă superioară concurenței. Conținutul ar trebui să abordeze întrebări specifice legate de produsul sau serviciul dvs.
Utilizați un conținut generat de clienți și orientat spre caz, pentru a vă convinge publicul țintă să cumpere.
Recenziile despre produse, recenziile clienților și poveștile de succes sunt o modalitate excelentă de a atrage publicul, alături de marketing-ul prin e-mail.
În acest mod puteți face ca achiziția să avanseze. Optimizarea conținutului va aduce un public mai mare pe website-ul dvs., dar cel mai important îl va convinge să cumpere.
începeți să utilizați pâlnia de content marketing
Există pași simpli pentru executarea planului dvs. de content marketing care pot fi explicați, după cum urmează:
- cunoașteți-vă publicul. Stabiliți în mod clar publicul țintă, astfel încât să puteți crea conținut care să fie de interes pentru el. Ar trebui să abordați valori precum vârsta, sexul, educația și venitul;
- conținutul planului: după ce ați stabilit datele demografice vizate ar trebui să decideți ce conținut trebuie creat pentru fiecare parte a pâlniei. Creați articole pe blog folosind alt conținut de succes ca bază. În acest mod vă puteți implica publicul cu un conținut publicat pe website-ul dvs.;
- programați publicarea de conținut. Creați un calendar al publicărilor care să stabilească orele exacte pentru lansarea conținutului dvs. Planificarea este o cheie pentru marketingul de conținut de succes. Puteți programa datele exacte pentru conținut și le puteți expedia în consecință;
- promovați. Utilizați platformele de socializare și acoperirea organică pentru a distribui conținut. Fără comercializarea conținutului va fi dificil să obțineți rezultate. Puteți valorifica marketing-ul prin e-mail pentru a distribui conținut. Mai mult decât atât, vă puteți perfecționa pe metode moderne, cum ar fi marketing-ul de influencer;
- urmăriți performanța. În cele din urmă, puteți evalua puterea strategiei dvs. de marketing utilizând instrumente precum Google Analytics și cele de analiză socială. Pe măsură ce evaluați cum și unde funcționează conținutul, puteți determina punctele slabe. În cele din urmă, vă puteți îmbunătăți strategia de content marketing.
Concluzie
Cu o pâlnie de content marketing puteți stabili un angajament pe termen lung cu utilizatorul. Vă adresați nevoilor individuale ale clienților pentru a le oferi o valoare reală care se traduce în clienți reali.
După ce ați stabilit o relație marcă-client, puteți utiliza canalul dvs. de marketing pentru a susține rezultate SEO mai bune și acoperire organică.
Sunteți în căutarea unor servicii SEO care să completeze acțiunile de content marketing? Zona de web design nu vă oferă satisfacția necesară?
Această agenție de optimizare SEO vă pune la dispoziție oferte SEO fără egal pe piața locală. Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu noi! Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.
This Post Has 0 Comments