Skip to content
Promovare SEO, Online Marketing

Promovare SEO, Online Marketing

Promovare SEO, Online Marketing, pentru companii mici și mijlocii. Multe companii din România, se întreabă cum pot folosi oportunitățile de marketing online pentru a genera mai mult trafic.

Serviciile de promovare SEO, pot dezvolta afacerea Dvs., în mediul online.

Deși există o serie de opțiuni disponibile, încercarea de a pune în aplicare fiecare sugestie pe care o întâlniți poate fi aproape imposibilă – mai ales fără o echipă de marketing dedicată.

Sincer, nu orice tactică de marketing online va fi eficientă pentru fiecare tip de afacere. Iată însă șase tehnici de marketing online, de care poate beneficia de orice afacere.

Promovare SEO, designul și capacitatea de reacție

Ca orice investiție de afaceri, îți dorești cel mai bun trafic posibil de pe site-ul tău.

Pe măsură ce tehnologia evoluează (ceea ce este o constantă), este important să vă asigurați că website-ul dvs. este actualizat. Aici ne referim la conținut, design și capacitatea de reacție.

De multe ori, website-ul dvs. este primul punct de contact pe care potențialii clienți îl vor avea cu afacerea dvs., din mediul online.

Luați în considerare ce experimentează vizitatorul care ajunge pe website-ul dvs.:

  • Este website-ul demodat?
  • Navigarea pe website este greoaie?
  • Se încarcă greu în browser?
  • Conținutul scris, nu este actualizat?
  • Este website-ul incompatibil cu dispozitivele mobile?

Dacă răspunsul la oricare dintre aceste întrebări este „da”, înseamnă că este timpul pentru o actualizare.

Nu ignorați campaniile de link building, care vor crește autoritatea website-ului Dvs.

Persoanele care caută informații în mediul online, au învățat deja cum trebuie să arate un website.

Dacă nu sunt impresionați, sunt confuzați sau frustrați, vor merge la următorul website în câteva secunde.

Dacă faceți o primă impresie bună, cu un website actualizat, bine proiectat și care invită vizitatorii să facă următorul pas, atunci vor deveni clienți.

Promovare SEO, prin email Marketing

Promovare SEO, prin email Marketing
La nivelul său de bază, marketingul prin email este utilizarea e-mailului pentru a-ți promova afacerea. Este utilizat pentru a cultiva relații cu potențialii clienți, pentru a menține clienții actuali informați și actualizați asupra mărcii dvs., sau pentru a oferi bonusuri, reduceri, etc.

Încercați să vă faceți o bază de date cu persoanele sau companiile interesate de produsele sau serviciile pe care le oferiți și Dvs. Dacă nu aveți o astfel de bază, pierdeți o oportunitate valoroasă de a vă dezvolta afacerea în mediul.

E-mailurile vă pot ajuta să rămâneți în contact cu clienții potențiali și actuali, interesați de produsele și serviciile dvs.

Pe măsură ce lista crește, puteți segmenta listele pentru mesaje și mai personalizate, în funcție de interesele lor specifice.

Există multe servicii de email Marketing, cum ar fi MailChimp de exemplu, care pot face procesul de promovare SEO, destul de ușor.

Puteți, de asemenea, să solicitați ajutorul unei companii de marketing online, pentru a vă implementa strategia de marketing.

Dacă aveți un website dezvoltat pe platformă WordPress, există multe pluginuri care vă pot ajuta să integrați întregul proces de email Marketing.

Creați o secțiune de blog și adăugați articole pentru promovare SEO

articole pentru promovare SEO
Articolele SEO și advertorialele, sunt o parte cu adevărat importantă a serviciilor noastre de Marketing online și de gestionare a social media.

În ultimii ani, blogurile au fost puternic utilizate de multe companii datorită beneficiilor de promovare SEO, pentru motoarele de căutare. Articolele pe blog pot oferi informații diverse vizitatorilor și puteți beneficia de trafic organic.

Cu cât sunt adăugate mai des articole proaspete, cu atât blogul este mai eficient în a aduce trafic organic. Postările de pe blog ar trebui utilizate pentru educarea, informarea și / sau distracția cititorilor.

De asemenea, prin articolele publicate, se poate adăuga o informație subtilă despre produsele sau serviciile dvs.

Rețineți că postările de pe blog nu sunt destinate să fie reclame suplimentare pentru afacerea dvs. Acestea sunt destinate să ofere valoare publicului Dvs., țintă.

De exemplu, compania noastră oferă servicii SEO și soluții eficiente de promovare SEO sau marketing online.

Dacă observați, în conținutul acestui articol avem link-uri de pe diverse expresii cheie, către serviciile oferite de compania noastră.

Este natural să menționăm serviciile oferite de compania noastră dar obiectivul principal este de a informa proprietarii de afaceri despre tehnicile de marketing online pe care le pot utiliza.

Indiferent dacă au nevoie sau nu de serviciile noastre, aceste tehnici și informații, îi pot ajuta pentru dezvoltarea unei afaceri în mediul online.

Optimizarea on-page, a unui website

Optimizarea SEO on-page, este esențială pentru o poziționare bună în rezultatele organice.

Există mai multe componente pentru optimizare SEO on-page, care includ diverse servicii, cum ar fi:

  • analiza cuvintelor cheie și a expresiilor
  • actualizarea metadatelor
  • revizuirea și actualizarea conținutului scris (cuvinte cheie, descrierei, titluri etc.)
  • optimizarea etichetelor de imagine (descrierea “ALT”).

Articolele scrise pe Blog, sunt de asemenea, o modalitate excelentă de a scoate în evidență variații importante ale cuvintelor cheie în mod regulat.

Motoarele de căutare adoră website-urile care creează conținut proaspăt în mod regulat, considerându-le adesea, mai valoroase decât competitorii lor cu conținut învechit sau rar actualizat.

Puteți face acest lucru pe cont propriu sau solicitați ajutorul unei companii SEO, care pot dezvolta pentru Dvs., advertoriale și articole SEO.

Search Engine Marketing, Promovare SEO

Search Engine Marketing, Promovare SEO
Mai simplu spus, SEM (Search Engine Marketing), un serviciu care include publicitate plătită pe motoarele de căutare. Acest serviciu vă ajută să deveniți mai vizibil pentru potențialii clienți.

Aceste metode de Search Engine Marketing, includ:

  • PPC (pay-per-click sau pay-per-call),
  • CPC (cost-pe-clic),
  • CPM (cost-pe-o mie de afișări)

Anunțurile Google AdWords și cele de pe Bing, sunt cele mai populare platforme de Marketing online.

Este foarte important de reținut că și aceste campanii trebuiesc optimizate.

O campanie care nu este optimizată, va avea prețul mai mare pe click și nici nu va apărea în primele rezultate.

Social Media Marketing

Social Media Marketing
Marketingul în rețelele de socializare este exact cum sună! Folosind rețelele sociale pentru a vă promova produsele și serviciile, veți avea un avantaj la creșterea traficului organic. Sună destul de ușor, dar o strategie de Social Media Marketing, necesită de fapt, o planificare atentă și monitorizare.

Probabil știți deja cât de avantajos este ca o afacere să aibă prezență pe social media. Mulți dintre clienții cu care colaborăm ne întreabă despre cele mai bune și mai avantajoase platforme.

Răspunsul variază în funcție de tipul afacerii, dar un lucru este sigur – prezența pe social media este esențială. Postările organice și publicitatea pe social media ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing online.

Pentru serviciile de promovare SEO, trebuie să alocăm timp. Pentru o poziționare mai bună în rezultatele organice, va trebui în primul rând să eliminăm problemele de optimizare SEO on-page și apoi să aplicăm servicii de promovare SEO.

Toate canalele de socializare sunt conduse de consumatori, nu de companii și decid ce merită să partajați sau să discutați.

Acesta este motivul pentru care este important să nu rămâneți activi doar pe rețelele de socializare, ci să ajungeți într-un mod care să corespundă pieței dvs. țintă.

Dacă doriți să vorbiți cu unul dintre specialiștii noștri în Social Media Marketing, puteți să ne contactați la numărul de telefon 0754 308 781.

Cum putem testa un website dacă este optimizat sau nu!

Pe website-ul nostru am publicat zeci de articole SEO, care ne ajută să testăm un website.

Un test foarte simplu, la mâna oricui, este testul de Audit SEO, cu Google Chrome, pe care îl puteți studia.

Din punctul nostru de vedere, o companie SEO, care vinde servicii de optimizare SEO și promovare, ar trebui să aibă un website model.

Întrebarea noastră este – câte astfel de companii au website-ul optimizat?

Care este părerea unui potențial client despre website-ul unei companii SEO, care deține un website slab optimizat?

Cum pot avea eu încredere într-o astfel de companie care nu este în stare să-și optimizeze propriul website?

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top