Skip to content
Design grafic, de ce este important pentru promovarea unei afaceri

Design grafic, de ce este important pentru promovarea unei afaceri

Indiferent de afacerea pe care o dețineți, aveți nevoie de un design grafic excelent.

Este un element important nu doar pentru web design, dar și pentru modul în care alegeți să comunicați cu clienții dvs.

Prin design grafic obțineți o primă impresie bună

Oamenii vor judeca pagina dvs. web după cum arată. Nu există nicio cale în acest sens. Aveți toate cele 50 de milisecunde pentru a face o primă impresie bună.

Cu o fereastră atât de mică în care să creați conexiunea potrivită cu publicul dvs., trebuie să investiți într-un design adecvat.

Design-ul grafic contează. În special, atunci când dorim să ne promovăm afacerea în mediul online.

Prin diferite strategii de marketing online, multe afaceri doresc să ajungă la un grup cât mai mare de clienți. Însă atenția lor este bombardată zilnic cu astfel de mesaje.

Cei care utilizează eficient elemente de design grafic, ar putea rămâne mai mult timp în mintea vizitatorilor.

Acesta este un obiectiv important pentru afacere și poate dicta modul în care aceasta se dezvoltă.

Prin design grafic puteți (și trebuie) să creați identitatea vizuală a brandului. Consumatorul obișnuit trebuie să recunoască afacerea dvs. după aceste elemente. Ele trebuie să se regăsească în toate mesajele pe care le comunicați.

Prin design grafic puteți spune o poveste

Logo-ul sau imaginea potrivită sau chiar instantaneele pot surprinde centrul poveștii companiei dvs.

Oamenii spun povești prin elemente vizuale încă de la primele picturi rupestre și asta nu este pe cale să se schimbe prea curând.

Doriți să spuneți povestea companiei dvs. într-un mod care să atragă atenția și să creeze o conexiune? Investiți în design grafic excelent.

Este o investiție pe termen lung dacă doriți să dezvoltați o afacere de durată.

Brandurile mari de astăzi au ajuns mari. Nu au apărut peste noapte și nu au beneficiat de recunoașterea imediată a consumatorilor. Ele au crescut în timp, păstrând o identitate vizuală relativ constantă.

Proiectarea inteligentă poate conduce la implicarea socială

Postările vizibile pe social media tind să obțină o implicare mai mare decât majoritatea celorlalte postări.

Una dintre cele mai bune metode de a ieși în evidență ca marcă pe orice platformă de socializare este printr-un design grafic atent și inteligent.

De asemenea, marca dvs. poate deveni mai recunoscută dacă respectați ghidurile stricte ale mărcii atunci când proiectați imagini.

Puteți verifica unele infografice pentru dimensiunile potrivite pentru fiecare rețea.

În acest fel, vă asigurați că cei care interacționează cu postarea dvs. se bucură de efectul ei maxim. Încercați să evitați dimensiunile comune. Mai ales dacă aveți statistici și rapoarte despre dispozitivele folosite de vizitatorii dvs.

Prin design grafic deveniți diferit

Fotografii memorabile, logo-uri unice și pagini web bine concepute vă pot ajuta să distingeți afacerea și marca de mulțime.

Ele sunt produsul unei reflecții atente asupra valorilor companiei, a accentului pe mesageria puternică a mărcii, precum și a contribuțiilor de la designeri grafici cu experiență.

Pe partea de flip, un design grafic deficitar ar putea face să ieșiți în evidență pentru motive greșite. Multe companii au ajuns să-și dea seama după ce logo-ul lor a atras atenția din toate motivele greșite și nu după valorile declarate.

Coerența mărcii

Marii designeri grafici vor veni cu ghiduri pentru a vă ajusta imaginile la fiecare punct de interacțiune. Acest lucru se datorează faptului că știu importanța imaginii și a mesajelor constante de la marca dvs.

Ultimul lucru pe care doriți să îl bifați este să aveți un aspect diferit pentru fiecare platformă. Unii oameni cred că acest lucru face ca afacerea lor să fie “cool”, dar tot ce face este să le confunde publicul.

Acesta trebuie să vă recunoască indiferent de platforma prin care interacționează cu afacerea dvs.

Designul grafic puternic crește încrederea clienților

Website-urile prost proiectate nu sunt adesea citite. Acestea câștigă cu greu încrederea utilizatorilor și de cele mai multe ori sunt date uitării.

Atunci când oamenii vizitează un website prost proiectat, de obicei, nu merg mai departe de pagina principală.

Proiectarea necorespunzătoare nu numai că arată rău, ci poate de fapt să alunge oamenii departe de afacerea dvs.

Pentru a crește încrederea clienților, prin design grafic, puteți integra în website-ul dvs. și o rubrică de testimoniale.

Oricum, nu trebuie să mergeți pe ideea că oamenii se încred în alți oameni. De cele mai multe ori, încrederea clienților crește în baza unui mix de factori, care se completează reciproc.

Un design deosebit ar putea face ca marca dvs. să fie memorabilă

Un design deosebit este mult mai profund decât să ai sigla potrivită. Reprezintă o mulțime de lucruri care includ alegerea culorilor folosite și chiar modul în care funcționează website-ul.

Mai mult decât să creați aspectul potrivit, este vorba despre evocarea sentimentelor potrivite, pe măsură ce publicul devine mai familiar cu brandul dvs.

Un design grafic deosebit este despre crearea constantă a unei experiențe plăcute și accesibile. O experiență pozitivă durează mult în memoria tuturor celor care vin în contact cu afacerea dvs.

Prin design grafic comunicați vizual

Ideile și valorile care stau la baza afacerii dvs. pot fi uneori dificil de exprimat în cuvinte în mod eficient. Uneori aveți nevoie de o singură imagine care să spună totul.

Multe mărci globale s-au bazat pe imagini iconice pentru a transmite mesaje care au devenit sinonime cu mărcile lor. Puteți face același lucru pentru afacerea dvs. Trebuie doar să folosiți inspirat designul grafic în mesajele dvs. către public.

Designul poate crea conexiuni mai puternice cu un public potrivit.

De exemplu, rețineți diferența dintre designul caietelor destinate copiilor și cele destinate birourilor corporative.

Unul vine cu linii și culori îndrăznețe, jucăușe, în timp ce celălalt este blând și, de obicei, apare în alb și negru. Comutați cele două aspecte și nu veți mai avea vânzările pe care le urmăriți.

Brandul dvs. poate deveni atemporal

Cine nu dorește o marcă atemporală? Cine nu dorește o marcă care să rămână relevantă și să-i păstreze pe oameni interesați după ani și ani? Atemporalitatea nu înseamnă neapărat lipsa unei schimbări.

Ceea ce presupune este să îmbrățișăm tendințele de schimbare și de navigare într-un mod care să lase întotdeauna brandul relevant și interesant pentru publicul pe care îl vizăm. Aceasta presupune un design grafic mai atent.

Căutarea vocală a crescu în ultimul timp. Dar aceasta nu înseamnă că trebuie să renunțați la imagini SEO. De fapt, tot mai mult trebuie să puneți accent pe imagini. Ele trebuie să comunice un mesaj într-un mod clar și coerent, iar calitatea acestora trebuie să fie HD.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top