Comerț electronic, magazine online

Comerț electronic, cele 9 motive pentru care ar trebui să investiți în acest domeniu de activitate. Se pare că un alt record de vânzări a fost doborât în anul ​​2021 și începutul anului 2022.

În afară de tinerii care cumpără de bunăvoie online, seniorii devin din ce în ce mai interesați de ofertele pregătite de diverse magazine online. Există multe motive pentru care să investești în comerț electronic.

Încă vă întrebați dacă merită să o faceți? Consultați articolul nostru de pe blog pentru a afla de ce este o idee bună să îți începi propria afacere în comerțul online!

De ce să investești în comerț electronic?

Confortul, comoditatea, căutarea simplă a mărfurilor, posibilitatea de a găsi produse la prețuri atractive și sfaturile de specialitate sunt doar câteva dintre motivele pentru care cumpărăturile online au cunoscut o creștere “explozivă”.

Trăim vremuri în care e posibil să cumperi totul din online. Care sunt motivele pentru a investi în comerț electronic? Poate acest sector să aducă profit companiei tale?

1. Acces ușor în rețea

Vânzarea online nu necesită investiții mari. În plus, nu trebuie să fii un expert în comerțul electronic.

Vrei să verifici dacă acest tip de afacere este pentru tine? O opțiune este cea oferită de un magazin pe model SaaS. Ca parte a serviciului, primiți un website ce poate fi personalizat.

Alegeți un șablon, introduceți conținut și ajustați caracteristicile magazinului online.

Avantajul soluției este că nu trebuie să investești o sumă mare de bani într-un magazin online. Plătești o taxă lunară, trimestrială sau anuală pentru utilizarea serviciului și aici se termină cheltuielile în acest sens .

Apoi, trebuie să lucrezi pentru a crește popularitatea magazinului. Alegeți activitățile de marketing potrivite, stabiliți bugetul și observați rezultatele.

2. Suport de vânzări pentru magazinul fizic

Administrați un magazin tradițional? Dacă da, deschiderea unui magazin online poate fi potrivită pentru tine. Astfel, îți poți susține afacerea de bază și, în timp, canalul online se va transforma în sursa cheie de venit.

3. Acoperire crescută prin comerț electronic

Un alt motiv pentru care ar trebui să investești într-un magazin online e că astfel poți ajunge la o gamă semnificativ mai largă de potențiali clienți.

Administrarea unui magazin într-un anumit oraș înseamnă că ești cunoscut în principal de destinatarii locali. Puteți extinde acest grup vânzând prin intermediul unui magazin online.

Datorită unui website puteți ajunge la cumpărători internaționali. Produsele dvs. pot atrage utilizatorii din întreaga lume, ceea ce le crește în mod semnificativ popularitatea!

4. Recunoaștere sporită a mărcii

Poate vindeți local și compania dvs. este cunoscută în acest loc anume. Cu ajutorul comerțului electronic, marca dvs. poate deveni recunoscută la nivel internațional.

Puteți obține un astfel de efect prin activități de marketing ca Google Ads, Facebook Ads, campanii SEO, marketing prin e-mail și profiluri active de rețele sociale.

Pe scurt, afacerea ta va deveni din ce în ce mai populară. Poate îmbunătăți vânzările și atrage clienți care vor reveni în magazinul tău și vor recomanda marca.

5. Vânzări non-stop

Mulți utilizatori susțin că principalul avantaj al cumpărăturilor online este că magazinele sunt disponibile 24 de ore din 24, indiferent de ziua din an.

Acest lucru le permite celor interesați de ofertă să cumpere la ora care li se potrivește cel mai bine. Inclusiv noaptea, când copiii lor dorm și au timp să efectueze cumpărături într-un mod convenabil.

Orele de funcționare ale magazinelor fizice înseamnă că potențialii clienți trebuie să schimbe planuri pentru a putea face cumpărături.

Așa ceva nu se întâmplă când vorbim despre comerț electronic.

6. Posibilitate de lucru la distanță

Adesea, persoanele care nu pot lucra în afara casei au dificultăți în a găsi un loc de muncă. Printre acestea se numără mamele care au grijă de copiii mici, dar au mult timp liber.

Pentru ele, un magazin online este o idee de afaceri interesanta. O pot gestiona fara a fi nevoite să plece de acasă. Un procent semnificativ de oameni care administrează o afacere de comerț electronic o fac pe cont propriu.

7. Monitorizare ușoară a efectelor activităților de marketing

La început, comerțul electronic este o afacere complet anonimă. Cu toate acestea, datorită activităților de marketing puteți ajunge la destinatari.

Principalul avantaj al unor astfel de activități online este că poți analiza relativ ușor dacă investiția se amortizează.

Datorită Google Analytics puteți verifica aproape toate sursele de trafic. Puteți verifica dacă aduc conversii și să luați decizii cu privire la alocarea ulterioară a resurselor pentru activități de marketing.

Optimizarea SEO funcționează cel mai bine într-o industrie. Google Ads sunt benefice în cealaltă, iar marketing-ul pe rețelele sociale aduce profit într-un domeniu complet diferit.

8. Cunoaștere mai mare a utilizatorilor și oferte personalizate în comerț electronic

Dacă administrați un magazin fizic, probabil sperați că toți vizitatorii vor face o achiziție. Desigur, este foarte puțin probabil în viața reală. Luați măsuri pentru a maximiza venitul per client prin expunerea produselor cheie, reduceri sau alte activități.

Pe web, aveți oportunități mult mai mari în acest sens. Instrumentele analitice și alte soluții vă permit să ajungeți la un anumit grup țintă (ca parte a activităților de marketing) și să vă personalizați oferta.

Dacă oferiți ceva de care un utilizator de internet ar putea avea nevoie, creșteți șansele de vânzare. Se poate crea o pagină sitemap, care să prezinte URL-urile importante din magazinul Dvs. online.

Cu Facebook Ads, puteți ajunge la oameni de o anumită vârstă, cu interese specifice sau care locuiesc într-un anumit oraș. Google Ads vă oferă, de asemenea, o mulțime de funcționalități de personalizare.

Cu servicii SEO, puteți obține trafic din rezultatele organice Google. Vă puteți concentra pe expresiile ce descriu cel mai bine afacerea dvs. Astfel, persoanele interesate de produsele sau informațiile pe care le furnizați probabil o să vă viziteze.

Este posibil să fi experimentat o situație în care un client a fost interesat de un produs oferit în magazinul fizic, dar în cele din urmă a abandonat achiziția.

Ar fi bine să-i reamintiți clientului despre produsul dvs.

Poate că el/ea ar finaliza tranzacția. Nu este o sarcină ușoară când vorbim despre magazinele locale. La urma urmei, aveți nevoie de detalii de contact.

Aceasta nu este o problemă în lumea online! Datorită remarketing-ului, puteți afișa reclamele de memento pentru utilizatorii care și-au abandonat coșul de cumpărături.

9. Magazinele online ca soluție prospectivă în pandemie

În timpul pandemiei, numeroase magazine fizice au fost închise. Din păcate, acest lucru se poate întâmpla din nou. Din cauza stării actuale a lucrurilor, mulți oameni de afaceri au decis să-și mute activitățile în online.

Bineînțeles, nu putem prezice viitorul, dar e mai bine să fim în siguranță decât să ne plângem. La urma urmei, putem experimenta și alte restricții legate de cumpărăturile tradiționale…

Amintiți-vă că procesul de construire a mărcii dvs. online necesită timp. Nu veți vedea rezultate spectaculoase peste noapte, așa că aveți răbdare!

Motive pentru care să investești în comerț electronic: concluzie

După cum puteți vedea, există numeroase motive pentru a investi în comerț electronic. E greu de găsit un argument care să justifice renunțarea la încercarea unei astfel de afaceri.

Accesul online nu costă! Potrivit analiștilor, comerțul electronic va continua să crească. În plus, cumpărăturile online sunt pur și simplu convenabile și răspund așteptărilor clienților.

Deși există multe alte motive pentru care merită să investești în comerț electronic, sperăm că v-am convins deja!

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Înapoi sus