Densitatea cuvintelor cheie în SEO

Densitatea cuvintelor cheie, de ce este important să nu exagerăm cu expresiile sau cuvintele cheie. Poate vă întrebați ce înseamnă “densitatea cuvintelor cheie“, sau despre cum să alegi cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea Dvs. din mediul online?

Dacă răspunsul este afirmativ, atunci ați ajuns la materialul potrivit! A te întreba care este densitatea cuvintelor cheie este un gând obișnuit pentru oricine caută să-și înceapă propriul website sau să-și îmbunătățească pagina pe care o are.

În acest articol spunem tot ce trebuie să știți despre densitatea cuvintelor cheie în SEO. Despre cele mai bune practici și despre cum să analizați alte website-uri cu SpyFu pentru a le vedea strategiile!

Prin optimizarea densității cuvintelor cheie veți putea folosi tot felul de instrumente. Vă puteți îmbunătăți clasarea website-ului dvs. și crește enorm performanța!

Ce este densitatea cuvintelor cheie?

Una din multele tendințe cheie în SEO este abilitatea de a optimiza la nivel de pagină pentru a obține cele mai bune rezultate pentru website-ul dvs.

Densitatea cuvintelor cheie este unul din aceste elemente de optimizare SEO. Se referă, pur și simplu la de câte ori ați folosit un anumit cuvânt cheie sau o expresie pe o anumită pagină.

Densitatea poate fi afișată ca procent și este folosită pentru a reprezenta cât de des apar cuvintele cheie. Analizând acest procent, veți fi mai bine informat dacă acel cuvânt cheie apare sau nu de prea multe ori.

În rezumat, este un indicator excelent al situației în care conținutul tău trebuie să funcționeze și ce poți face pentru a-l îmbunătăți!

Densitatea cuvintelor cheie este o valoare puternică folosită de toate motoarele de căutare pentru a afla un clasament pentru website-ul dvs.

Din acest motiv, este important să înțelegeți impactul pe care ecuația procentuală o poate avea asupra website-ului! Cu următoarea ecuație, vei fi mult mai capabil să judeci conținutul la îndemână și să vezi dacă densitatea cuvintelor cheie trebuie ajustată:

Densitatea = Numărul total de utilizare a cuvântului cheie / numărul total de cuvinte de pe pagină X.

Cu alte cuvinte, dacă ai un articol de 100 de cuvinte și ai folosit cuvântul cheie de 4 ori, obținem următoarea valoare: (4/100×100) = 4%

Această ecuație e incredibil de utilă pentru a determina utilizarea relativă a cuvintelor cheie. Vă anunță dacă trebuie să le utilizați mai mult sau mai puțin.

Contează densitatea cuvintelor cheie?

Da, foarte mult! În primele zile ale internetului te puteai descurca introducând cât mai multe cuvinte cheie într-un blog. În zilele noastre, folosirea exagerată a cuvintelor cheie și a lanțurilor de cuvinte cheie prea lungi sunt de evitat.

Unul din cele mai fundamentale aspecte ale algoritmilor motoarelor de căutare de top e că acestea sunt concentrate pe lizibilitatea și satisfacția utilizatorului.

Aceasta înseamnă că înșirarea unei liste lungi de cuvinte cheie oferă un răspuns negativ. Google, de exemplu, poate spune dacă utilizați prea multe cuvinte cheie!

Găsirea celei mai bune strategii pentru utilizarea cuvintelor cheie este de o importanță capitală.

Trebuie să găsești echilibrul potrivit în tot conținutul tău scris pentru a te poziționa cât mai sus! Una dintre cele mai mari probleme, însă, este relativa lipsă de reguli pentru acest spațiu.

Deși este grozav, pe de o parte, să nu fii legat de nimic arbitrar care îți compromite viziunea artistică, e, de asemenea, problematic prin faptul că rareori oamenii știu exact ce să facă pentru a obține succesul pe care și-l doresc!

Folosirea exagerată a cuvintelor cheie și cele mai bune practici

Înțelegem că motoarele de căutare vă penalizează negativ pentru că plasați prea multe cuvinte cheie într-un spațiu mic. Acest lucru trebuie luat în considerare atunci când planificați conținut pentru website-ul dvs.

Algoritmii din ziua de azi sunt mult mai sofisticați decât au fost vreodată. Pagini cu prea multe cuvinte cheie, uneori website-uri întregi, pot fi penalizate.

Aceasta înseamnă că moderarea utilizării este esențială.

Pe de altă parte, blog-urile și alt conținut cu o densitate minimă nu declanșează rezultatele SEO dorite. E incredibil de important să nu te răspândești nici prea puțin! Trebuie să utilizați cuvintele cheie pentru scopul lor, iar alegerea cantității potrivite este crucială pentru succesul dvs.

Din acest motiv, noi recomandăm utilizarea cuvintelor cheie la o densitate de cel mult 3%. Acest lucru vă va asigura o lizibilitate maximă, limitând șansele ca motoarele de căutare să creadă că sunteți mult prea dependent de cuvinte!

Sfaturi despre cuvinte cheie pentru a vă optimiza website-ul

Lucrați cu marje foarte subțiri pentru cuvintele cheie pentru magazinul Dvs. online. Este util să înțelegeți modalitățile de a face cuvintele cheie “să dureze mai mult”. Modificând ușor cuvintele cheie, puteți obține mai mult “kilometraj” din concept decât ar fi posibil dacă ați respecta cu strictețe doar cuvântul în sine.

Un exemplu în acest sens e adăugarea de prefixe, sufixe și altele la un anumit cuvânt pentru variații. Există opțiuni semantice care sunt, de asemenea, esențiale pentru nevoile dvs.

Un alt exemplu pe care îl puteți folosi se referă la așa-numitele cuvinte long tail. Înseamnă să fiți mai specifici atunci când este vorba despre cuvintele cheie. Puteți studia mai multe articole din secțiunea Blog.

Densitatea cuvintelor cheie: cum vă poate ajuta SpyFu

Instrumentul analitic este extrem de puternic când e utilizat pentru a înțelege mai bine concurența. Oferă și o analiză detaliată a concurenței dvs. publicitare pe baza valorilor cerute spre analizare.

De asemenea, vă permite să accesați rapid detalii despre cuvintele cheie și alte informații relevante în SEO. Pe scurt, dacă vrei să știi ce fac cei din aceeași nișă cu tine, SpyFu este alegerea potrivită!

SpyFu este incredibil de simplu de utilizat, ceea ce face ca planificarea ta strategică să fie foarte convenabilă:

  • introduceți website-ul pe care doriți să îl analizați în bara de căutare. Poate fi propriul dvs. website pentru care veți vedea concurenții sau un website concurent pe care îl puteți analiza;
  • identificați cele mai importante căutări organice care apar pentru interogare;
  • faceți click pe zona “cuvinte cheie comune ale concurenței” pentru a obține o listă cuprinzătoare a cuvintelor cheie cele mai utilizate.

Acest lucru vă va permite să vedeți exact ce face concurența dvs. Vă va permite să dezvoltați un plan de acțiune bazat pe ceea ce reușește deja!

Analizarea concurenței e unul din cele mai importante lucruri pe care le puteți face pentru a vă planifica și optimiza corect. Studierea utilizării cuvintelor cheie este un loc minunat de început.

Cuvintele cheie pot face atât rău, cât și bine unui website

Cuvintele cheie sunt printre cele mai dificile părți ale optimizării unui website. Este absolut esențial să fie și corecte pentru a reuși.

Indiferent dacă aveți prea multe utilizări sau nu sunt suficiente, ambele pot fi extrem de periculoase pentru sănătatea generală a clasamentului SEO al website-ului dvs.

Cu acest ghid, ar trebui să aveți acum informațiile necesare pentru a începe cercetarea în utilizarea propriului cuvânt cheie. Urmând pașii prezentați mai sus, veți putea să vă optimizați propriul conținut!

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Înapoi sus