Utilizatori, cum îi puteți convinge să vă citească articolele de pe blog. Vă întrebați cum să încurajați utilizatorii să viziteze și să citească blog-ul?
Tocmai ați lansat un blog al companiei și nu știți cum să atrageți interesul din partea unor utilizatori? Poate că blogul funcționează de ceva timp, dar ați vrea să-l faceți mai atrăgător și de actualitate?
În articolul nostru veți afla ce să faceți pentru a inspira oamenii să vă citească în mod regulat. Aflați câteva metode practice și dovedite.
De ce a avea un blog pentru utilizatori este o idee bună?
Publicarea articolelor pe blog-ul companiei dvs. este importantă. Nu numai pentru strategia de marketing digital a companiei, ci și pentru optimizare SEO.
Și acum vă puteți gândi, cum este posibil ca un blog al companiei să afecteze procesul SEO? Dacă website-ul oferă mai mult conținut, atunci va fi afișat pentru mai multe cuvinte cheie.
De multă vreme se știe că mai mult conținut echivalează cu o vizibilitate mai bună în rezultatele Google. Cu siguranță ar trebui să vă amintiți despre asta atunci când vă creați blog-ul companiei.
Mai mult, publicând articole pe anumite subiecte, vă prezentați ca un expert într-un domeniu. Potențialii utilizatori știu că sunteți foarte bun în anumite sectoare ale industriei.
Aceștia vor fi încurajați de articolele dvs. În consecință, vor fi mai dispuși să profite de servicii sau produse din oferta dvs. de magazine online.
Metode dovedite pentru un blog mai popular printre utilizatori
Internetul este supraîncărcat cu sfaturi și metode care vă spun cum să realizați un blog mai atractiv. Desigur, unele dintre ele sunt mai utile decât celelalte.
Mai jos puteți vedea lista noastră de metode dovedite care vor atrage utilizatori în mod eficient. Aceștia o să viziteze și vor citi articolele de pe blog-ul companiei dvs.
1. Articole de calitate pentru blog
De cele mai multe ori, persoanele care doresc să crească numărul de articole cad într-o capcană.
Aceea de a realiza “articole fără valoare”. Amintiți-vă că publicarea de articole relevante, gândite și pregătite cu atenție vă ajută.
În acest mod puteți să câștigați încrederea acelor utilizatori care vor veni cu plăcere să vă viziteze. Respectați timpul utilizatorilor.
Asigurați-vă că aveți un conținut care oferă cititorilor informațiile pe care le-ați promis.
Pentru a rezuma, conținutul valoros este o necesitate, nu uitați de el!
În afară de conținutul de calitate, trebuie să vă amintiți și despre toate principiile SEO. Fiecare articol ar trebui să fie bine optimizat.
Asta înseamnă că trebuie să aibă o structură corespunzătoare de titlu, etichete sau link-uri interne. De asemenea, ar trebui optimizat pentru fraze cheie, titlu de etichetă și descrieri meta.
2. Prezentarea autorului
Este posibil ca unii oameni să nu o perceapă ca fiind foarte importantă. Cu toate acestea, introducerea autorului articolului crește credibilitatea printre utilizatori.
Într-o anumită măsură, contribuie, de asemenea, la crearea unei relații cu urmăritorii. Aceștia pot învăța ceva despre autorul articolului pe care îl citesc.
Permiteți cititorilor să adauge comentarii și să evalueze articolele de pe blog.
3. Aspect plăcut pentru ochii unor utilizatori
În afară de conținutul de calitate, blog-ul ar trebui să fie valoros și din punct de vedere estetic. Asigurați-vă că aspectul este plăcut pentru ochi și cât mai transparent.
Veți face o impresie bună asupra utilizatorilor care decid să vă citească articolele.
Articolele de pe blog ar trebui să fie aranjate în ordinea publicării. De asemenea, este important să vă asigurați că fiecare text conține data publicării.
Google, în mod similar utilizatorilor, acordă atenție actualității articolelor de pe blog. Caută cele mai actualizate informații, analizând datele când au fost publicate articolele.
4. Frecvență ridicată a articolelor de pe blog
Un alt aspect important este frecvența publicării articolelor pe blog-ul companiei dvs. În primul rând, prin scrierea de noi texte, oferiți website-ului conținut nou.
După cum știți, este foarte important pentru optimizare SEO. Mai mult, blog-urile ajută la actualizarea constantă a utilizatorilor cu informații noi și atrăgătoare.
Asigurați-vă că articolele sunt valoroase pentru utilizatori. Acestea trebuie să le ofere conținut specific în legătură cu subiectele de care sunt interesați.
5. Comentarii pe alte blog-uri
Este o idee bună să lăsați comentarii pe alte blog-uri care au o legătură tematică. Cu toate acestea, nu este suficient să lăsați un comentariu spam, ar trebui să contribuiți cumva la discuții.
6. Guest blogging pentru utilizatori
Luați în considerare guest blogging-ul. Asigurați-vă că articolele dvs. furnizează surse și linkuri către alte texte. Acest lucru vă va face mai vizibil în mediul online.
Este, de asemenea, posibil ca alți bloggeri să returneze favoarea și să lege articolele dvs. pe blog-urile lor. În timpul administrării blog-ului companiei dvs., căutați constant noi modalități de informare.
7. Puterea rețelelor de socializare
În aceste zile, social media este atât de puternică încât afectează serios recunoașterea mărcii. Dacă doriți să vă faceți blog-ul mai vizibil, publicați articole.
Acestea îi vor informa pe utilizatori despre cele mai recente texte. Îi vor încuraja să vă viziteze blog-ul. Posibilitățile sunt nesfârșite!
În afară de a fi activ pe platformele de socializare, puteți să vă alăturați și grupurilor tematice. Acestea se pot găsi pe Facebook sau LinkedIn. Puteți crea o comunitate proprie care să adune utilizatori interesați de un anumit domeniu.
8. Discuții de încrede pe forumuri cu utilizatori
Internetul este plin de forumuri care dezbat toate subiectele posibile. Căutați cele care nu sunt prea spamate și ai căror utilizatori sunt activi.
Puteți utiliza astfel de forumuri pentru link building către blog-ul dvs. Amintiți-vă că, în afară de furnizarea de link-uri, comentariile ar trebui să fie valoroase. Mai mult, este necesar să contribuie în mod concret la discuții.
9. RSS
RSS înseamnă Really Simple Syndication. Este un instrument care vă permite să vă abonați rapid la un anumit blog. În zilele noastre, majoritatea website-urilor și blog-urilor le-a implementat.
De exemplu, cineva s-a abonat la blog-ul dvs. prin e-mail. De fiecare dată când publicați un articol, acești utilizatori vor primi un e-mail.
Este un mod foarte simplu de a vă informa cititorii cu privire la noile texte.
10. Newsletter-uri pentru utilizatori
Buletinele informative contează și ele. Le puteți folosi pentru a informa cititorii despre noile articole. Astfel, îi puteți încuraja să vă viziteze website-ul. Cu toate acestea, nu uitați că newsletter-urile ar trebui să fie atrăgătoare.
Este esențial să le trimiteți în mod regulat.
11. Actualizări periodice ale blog-ului
Actualizarea articolelor deja existente de pe blog este la fel de importantă ca publicarea de noi texte. Articolele vechi sunt încă populare în rândul utilizatorilor?
Trebuie să vă asigurați că toate informațiile furnizate sunt relevante. Petreceți ceva timp actualizându-vă textele. Mai mult, este o idee bună să oferiți link-uri către articolele dvs. mai vechi în cele mai noi texte.
Conectarea internă este un element crucial ale realizării unui optimizări SEO adecvate.
Concluzie
Sperăm că acum sunteți 100% sigur că administrarea unui blog este o cheie a succesului în lumea digitală. Știți deja de ce este esențial să oferiți utilizatorilor conținut constant.
De asemenea, știți și cum să-i încurajați să vă viziteze și să vă citească blog-ul. Poate aveți alte metode pentru a-i determina pe utilizatori să vă citească. Dacă da, spuneți-ne în secțiunea de comentarii de mai jos!
This Post Has 0 Comments