Sari la conținut
Sfaturi SEO, cum concurăm cu firmele mari!

Sfaturi SEO, cum concurăm cu firmele mari!

Sfaturi SEO, cum concurăm cu firmele mari pentru rezultate organice de top!

Mulți proprietari de companii mici sunt dezamăgiți de poziția actuală în ceea ce privește rezultatele organice.

Poate părea o luptă deja pierdută atunci când încercați să concurați cu companii mai mari dar putem găsi soluții.

Companiile mari din toate domeniile de activitate au o poziționare bună în rezultatele organice.

Acestea au investit o mulțime de timp, energie și bani în servicii SEO. Investițiile mari au fost făcute în marketing pentru a se clasifica în partea de sus a rezultatele organice.

Datorită continuării încercărilor Google de a furniza cele mai relevante informații, companiile mai mici au acum o șansă.

Ele pot concura pentru clasamentul de top cu companiile mai mari. Iată câteva sfaturi SEO, care vă ajută să aveți rezultate de top.

Sfaturi SEO, website compatibil cu dispozitivele mobile

Dispozitivele mobileGoogle consideră că receptivitatea site-ului este un factor major de clasare atunci când vine vorba de a determina care site-uri vor fi cele mai utile pentru utilizatorii de mobil.

Dacă site-ul dvs. necesită redimensionare pe dispozitivele mobile, ați observat probabil o scădere semnificativă a clasamentului rezultatelor organice.

Dacă website-ul dvs. nu este compatibil cu dispozitivele mobile, va trebui să luați legătura cu o companie de web design.

Furnizați conținut proaspăt și relevant în mod regulat

Dacă a trecut ceva timp de când website-ul Dvs., nu a fost actualizat, atunci va trebui să faceți o schimbare. Conținutul proaspăt și relevant, este cel mai important lucru pentru un website.

În încercarea sa de a oferi cele mai relevante rezultate clienților, Google favorizează website-urile care furnizează conținut valoros și actualizat.

O modalitate ușoară de a vă asigura că furnizați conținut proaspăt și valoros pentru vizitatorii site-ului dvs. este scrierea de articole pe blog.
Ar trebui să publicați cel puțin un articol pe săotămână (ideal 2-3). Nu sunteți sigur despre ce să scrieți pe blog? Scrieți despre produsele sau serviciile Dvs.

Creați articole în care să puteți discuta cu clienții. Cereți păreri despre produsele oferite. Puteți face acest lucru singur sau, dacă nu aveți timp sau înclinație, utilizați un serviciu de advertoriale, de la profesioniști.

Sfaturi SEO, asigurați-vă că site-ul dvs. este securizat

Este posibil să fi văzut în mediul online că încă mai există website-uri nesecurizate -“http://” nu “https://”. HTTPS înseamnă Hypertext Transport Protocol Security.

Website-urile cu “HTTPS” la început sunt considerate sigure, deoarece criptează activitatea utilizatorului, astfel încât nu poate fi urmărit sau furat.

Acest protocol protejează împotriva atacurilor și furnizează integritatea datelor, adică fișierele sunt protejate pe măsură ce sunt transferate.

Website-urile care încep cu http sunt considerate nesigure. Dacă aveți un website simplu, de prezentare a companiei, s-ar putea să vă întrebați de ce este un lucru important.

Pe scurt, Google a indicat că va începe să facă eforturi pentru un Internet complet securizat și va începe să eticheteze explicit website-urile HTTP ca nesigure.

Această desemnare poate face vizitatorii să fie nesiguri cu privire la furnizarea de informații pentru formularele de contact sau alte interacțiuni cu site-ul dvs.

Compania noastră crează toate website-urile cu certificate SSL. HTTPS este, de asemenea, un factor de clasare pentru Google, așa că ne putem aștepta ca înainte acestea vor da preferință site-urilor sigure, în rezultatele organice.

Promovați cuvinte cheie de nișă și cuvinte de legătură

Sfaturi SEO
O specialitate competitivă pe care o companie mică o are asupra unei companii mai mari este o specializare de nișă.

Deși vi se poate părea o idee bună să generalizați și să vă concentrați asupra cuvintelor cheie pentru multe specializări diferite, veți fi probabil dezamăgiți de rezultate.

La început veți fi clasificat mult sub concurenții principali din domeniul Dvs., de activitate.

Dacă încercați să concurați cu o companie mai mare pentru un anumit produs sau serviciu, încercați să vă concentrați pe unul sau doar pe câteva cuvinte cheie pentru o vizibilitate mai bună.

S-ar putea să pierdeți o cantitate mică de trafic pentru celelalte servicii, dar vă veți mări vizibilitatea acolo unde contează cel mai mult.

SEO și optimizarea locală

Unul dintre avantajele majore pentru companiile mici este concentrarea hiper-locală.

Google îmbunătățește continuu modul în care clasifică și identifică locațiile, astfel încât să puteți include anumite cartiere pe care doriți să le vizați în loc să vă bazați pe oraș sau județ.

Deoarece concurenții mai mari se axează de obicei cu indicatori de locație mai generali, acest lucru vă oferă un avantaj!

Vă puteți îmbunătăți clasamentul pentru căutări hiper-locale unde în general este mai ușor.

Sfat important: implicați-vă în comunitățile locale ori de câte ori este posibil, susținând evenimente locale, participând la târguri și având o prezență la adunările comunitare. Luați în considerare oferirea de promoții speciale sau reduceri pentru a genera afaceri noi sau cel puțin, oportunități interesate.

Această vizibilitate vă oferă posibilitatea de a vă promova brandul și a face față în fața potențialilor clienți.

Apoi, scrieți pe blog despre evenimentele respective și publicați imagini și informații pe toate canalele de social media pentru a-ți amplifica abilitatea locală.

Recenziile locale, sfaturi SEO

Încurajează-ți clienții mulțumiți să posteze recenzii locale pe site-urile de recenzii care contează cel mai mult pentru tine.

Deoarece recenziile sunt un factor cheie de clasificare pentru căutarea locală, aceste recenzii bune vă vor crește credibilitatea.

Recenziile vă vor ajuta să vă prezentați mai favorabil în rezultatele organice locale.

De asemenea, 70% dintre consumatori declară că recenziile afectează modul în care consideră încrederea unei afaceri.

Probabil că vă întrebați de ce ați încuraja recenziile, având în vedere că veți primi inevitabil unul negativ din când în când.

Cercetările arată că oamenii nu sunt descurajați de câteva recenzii proaste.

De fapt, aceștia caută adesea recenziile negative pentru a vedea care sunt criticile și cum v-ați descurcat, în calitate de proprietar al afacerii.

Răspunzând la recenziile tale într-o manieră profesională și utilă, poți să recâștigi un client mai puțin fericit și să lași o impresie pozitivă asupra viitorilor clienți.

Folosiți rețelele sociale pentru a vă promova marca și pentru a crea relații

Social media nu este doar un instrument important pentru a ajunge la potențiali clienți.

Aici puteți să vă promovați produsele și serviciile, să difuzați oferte și promoții speciale, să răspundeți la întrebări, să furnizați informații utile, să adunați recenzii și să promovați evenimentele locale în care sunteți implicat.

Dincolo de asta, publicitatea pe rețelele de socializare este o modalitate accesibilă de a ajunge la o audiență locală, sporind șansele de a genera clienți de calitate.

Traficul generat pe aceste platforme vă va ajuta, de asemenea, vizibilitatea online în rezultatele organice.

Urmărind cele câteva sfaturi de mai sus, veți fi pe cale să vă îmbunătățiți vizibilitatea în mediul online.

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru creșterea traficului organic, noi suntem specializați în acest domeniu. Contactați-ne astăzi pentru a afla cum vă putem ajuta!

Vă recomandăm:

 

Articole recomandate:

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înapoi sus