Skip to content
Plugin Google Analytics, panoul de administrare al ExactMetrics pentru WordPress

Plugin Google Analytics, panoul de administrare al ExactMetrics pentru WordPress

Plugin Google Analytics, panoul de administrare al ExactMetrics pentru WordPress.

Plugin-ul Google Analytics este un plugin oferit gratis. Acest plugin vă poate oferi o serie de date importate pentru strategia online a afacerii dvs.

Descriere

Acest plugin Google Analytics pentru WordPress vă permite să urmăriți website-ul dvs. utilizând cel mai recent cod de urmărire Google Analytics.

Vă permite să vizualizați statisticile cheie Google Analytics în WordPress.

Față de un set de statistici generale Google Analytics, rapoartele în profunzime ale paginii permit segmentarea suplimentară a datelor analitice.

Astfel, se obțin detalii privind performanțele pentru fiecare postare sau pagină de pe website-ul dvs.

Codul de urmărire Google Analytics este complet personalizat prin opțiuni. Aceasta, permite colectarea avansată de date precum dimensiuni și evenimente personalizate.

Google Analytics în timp real

Google Analytics raportează în timp real pe ecranul panoului de administrare:

  • numărul de vizitatori în timp real;
  • canalele de achiziție în timp real;
  • detalii despre sursele de trafic în timp real.

Rapoarte Google Analytics

Rapoartele Google Analytics de care aveți nevoie, pe panoul de administrare, în ecranele Toate mesajele și Toate paginile și pe frontendul website-ului:

  • sesiuni, căutări organice, vizualizări pe pagini, statistici privind analiza ratei de respingere;
  • locații, pagini, referenți, cuvinte cheie, statistici de analiză a erorilor 404;
  • canalele de trafic, rețelele sociale, mijloacele de trafic, statisticile analitice ale motoarelor de căutare
  • categorii de dispozitive, browsere, sisteme de operare, rezoluții de ecran, statistici privind analiza mărcilor mobile.

În plus, puteți controla cine poate vizualiza rapoarte specifice Google Analytics prin setarea permisiunilor bazate pe rolurile utilizatorului.

Urmărirea Google Analytics

Instalează cel mai recent cod de urmărire Google Analytics și permite personalizarea completă a codului:

  • Cod de urmărire universal Google Analytics (analytics.js);
  • Codul de urmărire a etichetelor globale a website-ului (gtag.js);
  • Atribuție de link îmbunătățită;
  • Remarketing, demografie și urmărirea intereselor;
  • Controlul vitezei de prelevare a vitezei paginii;
  • Controlul ratei de eșantionare a utilizatorilor;
  • Urmărirea pe mai multe domenii;
  • Excludeți rolurile utilizatorului de la urmărire;
  • Suport accelerat pentru paginile mobile (AMP) pentru Google Analytics;
  • Suport de comerț electronic pentru Google Analytics.

Funcții orientate către confidențialitatea utilizatorului:

  • Anonimizarea adresei IP;
  • opțiune de urmat Nu urmăriți (DNT) trimis de browsere;
  • asistență pentru renunțarea la urmărirea utilizatorului.

Panoul de administrare Google Analytics pentru WP vă permite să urmăriți cu ușurință evenimente precum:

  • descărcări;
  • e-mailuri;
  • link-uri de ieșire;
  • linkuri de afiliere;
  • identificatori de fragmente;
  • telefon;
  • adâncime de derulare a paginii;
  • categorii de evenimente, acțiuni și etichete personalizate folosind elemente HTML adnotate.

Cu Google Analytics Dashboard pentru WP, puteți utiliza dimensiuni personalizate pentru a urmări:

  • autori;
  • anul publicării;
  • luna publicării;
  • categorii;
  • etichete;
  • implicarea utilizatorului.

Acțiunile și filtrele sunt disponibile pentru personalizarea suplimentară a codurilor de urmărire Google Analytics.

Manager de urmărire Google Tag

Ca alternativă la codul de urmărire Google Analytics, puteți utiliza Managerul de etichete Google pentru urmărire:

  • codul Managerului de etichete Google;
  • variabilele nivelului de date: autori, anul publicării, luna publicării, categorii, etichete, tip de utilizator;
  • excludeți rolurile utilizatorului de la urmărire;
  • suport accelerat pentru paginile mobile (AMP) pentru Managerul de etichete Google.

Caracteristici ale paginilor mobile accelerate (AMP)

  • Urmărirea de bază a Managerului de etichete Google;
  • Urmărirea de bază Google Analytics;
  • Înlătură automat amplificatorul/URL-ul paginii de urmărire Google Analytics;
  • Urmărirea adâncimii de defilare;
  • Urmărirea dimensiunilor personalizate;
  • Controlul ratei de eșantionare a utilizatorilor;
  • Urmărirea formularului trimis;
  • Urmărirea descărcărilor de fișiere;
  • Urmărirea legăturilor de afiliere;
  • Hashmarks, link-uri de ieșire, telefoane și mesaje de e-mail;
  • Categorii de evenimente, acțiuni și etichete personalizate folosind elemente HTML adnotate.

Panou de administrare Google Analytics pentru WP pe mai multe website-uri

Acest plugin este complet compatibil cu instalările multisite de rețea, permițând trei moduri de configurare:

  • Modul 1: rețea activată folosind mai multe conturi Google Analytics;
  • Modul 2: rețea activată folosind un singur cont Google Analytics;
  • Modul 3: rețea dezactivată folosind mai multe conturi Google Analytics.

LOCALIZARE

Puteți traduce Google Analytics Dashboard pentru WP pe translate.wordpress.org.

LICENȚĂ

Tabloul de bord Google Analytics pentru WP este lansat sub GPLv2. Îl puteți utiliza gratuit pe website-ul dvs. personal sau comercial.

Instalare

  1. Încărcați directorul complet Google-analytics-dashboard-for-wp în directorul dvs. wp-content/plugins.
  2. În WordPress, selectați plugin-uri din meniul barei laterale și activați tabloul de bord Google Analytics pentru WP.
  3. Deschideți pagina de configurare a pluginului, care se află sub meniul Google Analytics.
  4. Autorizați pluginul pentru a vă conecta la Google Analytics utilizând butonul Autorizați plugin.
  5. Reveniți la pagina de configurare a pluginului, care se află sub meniul Google Analytics pentru a vă actualiza/seta setările.
  6. Accesați Google Analytics – Cod de urmărire pentru a configura/activa/dezactiva urmărirea.

Pentru a descărca acest plugin accesând următorul link.

Datele obținute cu ajutorul acestui plugin pot fi foarte utile. Aceste date pot constitui punctul de pornire pentru diferite startegii.

Prin urmare datele pot fi folosite pentru strategii seo 2020, strategii Magento 2020, sau chiar e-mail marketing.

Introducere manuală a unui cod de urmărire Google Analytics nu este necesară.

După ce pluginul este autorizat și selectat un domeniu implicit, codul de urmărire Google Analytics este inserat automat în toate paginile web.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top