Skip to content
Redactare, descoperă de ce merită să investești în copywriting

Redactare, descoperă de ce merită să investești în copywriting

Redactare, descoperă de ce merită să investești în copywriting. Administrați o companie cu un buget limitat și vă întrebați dacă merită?

Dacă da, verificați ce face conținutul de calitate atât de important și de ce se justifică investiția.

Redactare SEO: despre ce este vorba?

Inițial, redactarea a fost asociată în principal cu sloganurile publicitare utilizate în spoturile radio și reclamele TV cu buget ridicat.

Cu toate acestea, astăzi se învârte în principal în jurul textelor de pe website-uri.

Procesul ar trebui numit mai degrabă redactare SEO. Vorbim despre crearea articolelor ce corespund atât așteptărilor utilizatorilor, cât și roboților Google.

Moderarea e cheia succesului! Conținutul trebuie să fie util și valoros pentru cititori. Doar pentru că este adaptat cerințelor motorului de căutare nu este suficient.

Merită investiția în copywriting?

Desigur! Redactarea cuprinde diverse elemente, cum ar fi postări pe Facebook, articole de blog sau descrieri de produse.

Majoritatea antreprenorilor realizează că acest tip de conținut ar trebui distribuit.

Cu toate acestea, foarte puțini dintre ei știu de ce merită investiția și cum poate afecta recunoașterea mărcii sau vânzările.

Mai jos puteți găsi o listă cu funcțiile de bază ale redactării și motivele care demonstrează de ce este atât de vitală.

1. Funcția informativă a conținutului

Zero Moment of Truth denotă faptul că potențialii clienți caută pe net recenzii de produse sau servicii înainte de a decide să finalizeze tranzacțiile.

În viața reală, această practică e adoptată de tot mai mulți consumatori.

Prin urmare, un utilizator care întâlnește astfel de texte vă poate aduce numeroase avantaje.

Mai ales dacă respectivul conținut e plin cu informații de calitate. Acesta e momentul în care redactarea SEO își arată utilitatea.

Ar trebui să furnizeze toate datele esențiale despre produse și afacere pentru a facilita procesul de luare a unei decizii de cumpărare.

2. Funcția informativă și publicitară

Zero Moment of Truth înseamnă mai mult decât conținut găsit pe website-urile producătorilor sau al magazinelor online.

Recenzii publicate pe pagini externe, videoclipuri, comparații, toate tipurile de conținut care discută despre produse sau servicii.

Prin urmare, merită să verificați ce tip de publicitate înconjoară afacerea dvs.

Monitorizați toate mențiunile online ale mărcii utilizând instrumente gratuite, cum ar fi Google Alerts.

Scrieți articole sponsorizate despre gama dvs. de produse și asigurați-vă că sunt publicate pe un website extern.

În acest caz, ar trebui să vă propuneți să prezentați oferta potențialilor cumpărători și să îi încurajați să viziteze pagina. Conținutul este pregătit în mod corespunzător?

Investiția în redactare vă poate răsplăti sub formă de vânzări îmbunătățite.

3. Redactare de conținut pentru recunoașterea mărcii

Recunoașterea mărcii este imaginea care apare în mintea destinatarilor atunci când văd logo-ul, aud numele companiei sau interacționează cu afacerea.

Rezultă din munca intensă a specialiștilor în marketing, inclusiv a redactorilor.

Aceștia se concentrează pe asigurarea faptului că respectivul conținut construiește o imagine de marcă adecvată, care corespunde ipotezelor stabilite.

Această imagine este creată în fiecare etapă a relației client-brand. Procesul implică postări pe Facebook, web design sau servicii pentru clienți.

Prin urmare, fără urmă de îndoială, textele pregătite corespunzător sunt piatra de temelie a recunoașterii mărcii.

4. Conținut în procesul de optimizare SEO

Textele de calitate și cele care sunt optimizate vă vor îmbunătăți pozițiile pe website în rezultatele căutării.

În cele din urmă, se vor traduce în creșterea traficului și a ratei de conversie. Obiectivul își merită efortul. 70% dintre specialiștii în marketing consideră că pozițiile din SERP sunt mai importante decât reclamele plătite.

Cu toate acestea, este imposibil să atingi poziții de top fără conținut valoros.

Se presupune că redactarea pentru optimizare SEO asigură îmbunătățirea vizibilității subpaginilor individuale.

Ca urmare, website-ul dvs. este afișat pe cuvinte cheie relevante.

Procesul are ca scop și garantarea faptului că textele publicate corespund intențiilor utilizatorilor și îndeplinesc așteptările acestora.

Prin urmare, atunci când creați conținut, nu uitați să vă asigurați că este substanțial și plăcut de citit. De asemenea, ar trebui să răspundă la toate întrebările potențialilor clienți.

Redactare vs companii mici

Acum știți care este scopul redactării și de ce merită investiția.

Cu toate acestea, proprietarii de întreprinderi mai mici, cu bugete limitate, pot avea dificultăți în a se hotărî. Ar trebui să cheltuiască și ei bani pentru astfel de activități?

Desigur. Cu toate acestea, este crucial să o facă într-un mod bine gândit, adaptat posibilităților.

În primul rând, redactarea într-o companie mică ar trebui să se concentreze pe locațiile în care este posibil să întâlnești clienți.

În loc să investiți pe toate canalele de comunicare, acordați o atenție celor care au cel mai mare potențial. Ce trebuie luat în considerare:

  • website-ul: va fi accesat de potențialii clienți. Prin urmare, merită să vă asigurați că include conținut corespunzător așteptărilor lor. Începeți cu crearea unei descrieri de calitate a paginii de destinație. Prezentați afacerea dvs. pentru a inspira încrederea utilizatorilor. Evitați clișeele și concentrați-vă pe povestirea naturală, care este deosebit de relevantă în cazul companiilor mici;
  • descrieri de produse și servicii: ținând cont de Zero Moment of Truth, vizitatorii ar trebui să poată accesa fără efort descrieri detaliate de produse și servicii. Bugetul nu este suficient de mare pentru a beneficia de serviciile oferite de o agenție SEO? Încercați să optimizați conținutul pe cont propriu;
  • rețele sociale creative: calitatea conținutului este extrem de importantă și în acest caz. În afară de aceasta, merită să știți ce greșeli ar trebui evitate atunci când administrați multe profiluri de socializare. Concentrați-vă pe una sau două platforme, mai ales dacă resursele dvs. sunt limitate. Este posibil ca postările ce nu sunt publicate periodic să nu vă aducă niciun beneficiu.

Crearea de conținut pe cont propriu

Ce se întâmplă dacă sunteți convins că merită să investiți în redactare, însă bugetul dvs. nu vă va permite să colaborați cu un specialist?

Ei bine, prima idee care vine în mintea oamenilor ce conduc companii mici este să creeze conținut pe cont propriu.

Deși este posibil, lipsa unor cunoștințe adecvate poate face sarcina complexă și consumatoare de timp.

Chiar și cel mai valoros text care nu este optimizat pentru motorul de căutare poate să nu-și îndeplinească scopul, deoarece nu va ajunge la cei interesați.

Din fericire, unele principii de SEO copywriting pot fi învățate foarte repede datorită ghidurilor online și cărților de specialitate.

Cu siguranță merită să câștigi o astfel de expertiză pentru a ști ce să ceri de la redactori externi.

Merită să externalizezi serviciul de redactare către profesioniști?

Răspunsul este afirmativ. Merită să delegați redactarea unor experți, deoarece vă ajută să economisiți timp și bani.

Astfel de specialiști sunt frecvent freelanceri și își oferă serviciile pe diverse platforme, cum ar fi Facebook.

Din păcate, găsirea unui specialist nu este floare la ureche. Este crucial să efectuați cercetări amănunțite și să solicitați un exemplu de text de la o anumită industrie.

Abia atunci veți putea stabili dacă autorul are cu adevărat experiență în domeniu.

În cazul unor industrii mai specializate (dar nu numai), cooperarea cu un redactor poate implica crearea unui rezumat care să conțină toate liniile directoare necesare.

Astfel, mesajul conținutului este conturat într-un mod precis. Un copywriter ar trebui să scrie textul în consecință și să-l optimizeze pentru SEO.

Fără îndoială, investițiile în redactare se plătesc. Textele bine scrise și optimizate oferă clienților potențiali informațiile necesare, îi ajută să ia decizii de cumpărare și să sprijine optimizarea SEO.

Pe termen lung, o optimizare SEO eficientă se poate traduce prin vânzări îmbunătățite.

Prin urmare, este o parte crucială a funcționării oricărei afaceri online.

Dacă decideți să externalizați redactarea, familiarizați-vă cu regulile de bază pentru crearea de conținut. În acest mod vă asigurați că procesul e mai eficient și se va traduce în beneficii măsurabile în viitor.

Dacă și dvs. vă doriți astfel de servicii SEO sau de advertoriale SEO nu mai așteptați și intrați chiar azi în contact cu noi. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top